Idag är jag väldigt trött..
Vaknade über tidigt efter en natt med orolig sömn.
Men, dagen blev rätt bra ändå. Passade på att tvätta mellan 7 och 11. Skönt att ha det avklarat innan lunch. :)
Sen slappade jag i soffan framför lite inspelade tv-serier från veckan som gått innan det var dags att möta upp några kompisar för kattprat och god mat.
Det har varit en bra dag. Har bara gråtit tre gånger!! :)
Men oron och tvivlen är kvar. Ena sekunden är jag säker på att jag är gravid, sekunden efter är jag lika säker på att jag inte är det..
Snacka om utmattande bergochdalbana!! Det är ju inte så konstigt att jag blir trött när man slår ihop känslomässig utmattning och sömnsvårigheter...
Men inatt borde jag få sova bättre, har varit igång idag och varit vaken väldigt länge!
Vi får se imorn hur det gick.
God natt!
Hur ska jag orka en hel dag om jag inte får sova?!
De senaste nätterna har jag vaknat flera gånger och sen varit jätte trött när det varit dags att gå upp till jobbet.
I natt har jag vaknat flera gånger och drömt mycket konstiga saker men då, på en lördags morgon, vaknar jag kl:06.05 och kan inte somna om?!?! WHY?!
Nåja, inget ont som inte har något gott med sig, tvättstugan var obokad, så nu är två maskiner igång :)
Oj, vad svullen man blir om ögonen efter att ha gråtit nästan en hel dag!
Vaknade med bulltande, svullna röda ögon i morse!
Det har inte riktigt lagt sig ännu, vilket i och för sig kan bero på att jag gråtit lite idag oxå.. Inte nämnvärt mycket, men några gråt tillfällen har det blivit.
Detta har resulterat i dov huvudvärk och trötthet..
I och med att jag arbetade hemifrån idag så kunde jag i alla fall sova en stund på lunchen, det var mycket skönt och välbehövligt!
Alltså, det är så himla svårt att se framåt just nu.. Allt är liksom lite på pause tills jag fått resultatet.
Men, ikväll har jag i alla fall skrattat så jag grät!
Min kompis och jag gick och såg "Du gör mig galen" på Rigoletto. Den var jätte rolig!! Jag förstår att den fick så många Oscars nomineringar.
Trevlig helg önskar jag er alla!!