Idag är det dag 5 på behandlingen, börjar känna mig lite svullen över nedre magregionen.. Vill helst bara ha på mig löst sittande mysbyxor...
Ser INTE fram emot morgondagen då jag måste börja ta en spruta till, utöver hormonsprutan. Den andra sprutan har en grövre nål och vätskan svider ett bra tag efter att den injicerats.. Det värsta är att jag måste ta den på morgonen den här gången. Alltså en elak spruta påmorgonen och en mindre elak spruta på kvällen...
Usch och fy, men det är bara att bita ihop.
Vem vet, det kanske blir en bebis den här gången :)
