onsdag 6 mars 2013

Negativt

Det finns inte ord...

tisdag 5 mars 2013

Inget hopp kvar..

Testdag imorgon.
Ser fram emot det för då kommer jag veta.
Men, jag vet redan...
I söndags eftermiddag började jag få färgad flytning, i måndags blev det mer och nu har jag full mensturation.
Alla symptomer jag haft tidigare har försvunnit och jag är väldigt säker på att testet kommer visa negativt..

Men, jag återkommer imorn med slutgiltigt besked.