lördag 14 september 2013

Det skulle kunna vara jag som skrivit den här låttexten. Men, nu är det den underbara Sarah Dawn Finer som lyckats fånga mina känslor, drömmar och tankar i denna fanstastiskt vackra sång. Jag grät som ett barn när jag hörde den första gången..
 
 
Till dig
Som ännu inte har nåt namn
Du är bara en dröm
Jag hoppas ska bli sann
Till dig
Med all den kärlek jag vill ge
Jag har väntat länge nu
Känns som en evighet
Till dig
Som jag hoppas jag får känna
Ditt lilla huvud mot min arm
Lilla stjärna utan namn
Innan åren springer bort
Innan det är försent
Jag är bara en bland miljoner som längtar
Jag vet, tro mig jag vet
Till dig
Som jag vill se växa upp
Torka tårar från din kind
Få dig att skratta att vara still
Till dig
Ett löfte som du får
Jag lovar att älska dig
Så mycket som det bara går
 

tisdag 20 augusti 2013

Deja vu

För enkelhetens skull borde jag bara kopiera inlägget från förra försöket...

Det blev likadant den här gången.

Clearblues tester visar positivt, men inte några andra och i går kom min mensturation igång ordentligt.
Idag har jag kramper och mår piss.

Alltså, ingen bebis den här gången heller..

Ett försök kvar...
Känns som att det inte är någon idé längre..

torsdag 15 augusti 2013

Nollställd...

Idag skiner solen och det är relativt varmt ute.
Jag borde gå ut och få lite frisk luft, sol och njuta av ett bad någonstans..
Men jag är helt avtrubbad och off.
I går fick jag lite färgade flytningar, inte mycket, men tillräckligt för att rubba mina förhoppningar.

Gårdagskvällen var väldigt jobbig, jag grät oavbrutet.. Det är egentligen otroligt hur mycket tårar en person kan gör av med...
Men oavsett hur många tårar och panik känslor jag fick så finns det en gnutta hopp kvar... Jag förstår verkligen inte varför..
Börjar känna mig enormt uppgiven och trött, så ända in i själen trött... Jag vet faktiskt inte hur mycket mer av det här jag orkar..
Så nu har fokus ändrats lite grann. Istället för att räkna ner till testdagen, är den stora frågan istället: kommer de färgade flytningarna avta eller öka fram till testdagen?
Hittills idag har jag inte haft någon, men jag fasar inför varje toalettbesök..