torsdag 1 januari 2015

Nytt år, nya möjligheter!

Gott nytt år!

Vad ska då 2015 föra med sig?
Mina förhoppningar innefattar bättre ekonomi, finna kärleken och mest av allt hoppas jag att mitt sista IVF ska fungera.

torsdag 11 december 2014

Sova?

Trött! Så in i norden TRÖTT!!
Men ändå kan jag inte komma till ro och somna..
Varför?!
Jag funderar inte på något speciellt. Det är inga direkta tankar som snurrar alls..

Tur att jag inte ska jobba imorgon :)

Näe, nu måste jag göra ett försök till..

God natt
Förhoppningsvis 😴

Pengar!!

Alltså..
När man är och har varit sjukskriven så här som jag har varit och är, då tryter verkligen kassan..
För många år sedan levde jag ur hand i mun och nu är jag där igen...
Dåliga val och en sjukskrivning på det blir liksom inge bra..

Bara att bita ihop och kämpa på som med allt annat.

Ser i alla fall väldigt mycket fram emot  min resa till Irland..  Eller, tja, det är lite dubbelt. Det är första resan tillbaka efter att pappa gått bort.
Kommer kännas väldigt konstigt att han inte är i huset..
Men jag får ta det som det kommer helt enkelt.

Mina systrar och pappas fru är ju där och det ska bli härligt att fira jul med dem.

Beställde julklappar till dem på nätet men jag vet inte om de hinner komma innan jag åker dit.. Då blir det lite bökigt kan man säga..
Men har jag tur så kommer de imorgon.  Håller tummarna!!