torsdag 9 juli 2015

Dipp

Ibland dippar jag.
Idag är en sån dag.
En dag som som den här, önskar jag att jag hade någon här hemma som känner av hur jag mår, som kunde krama om mig, länge, bara finnas där och försäkra mig att allt kommer bli bra.
Jag VET att jag har nära vänner som skulle komma direkt om jag ringde. Men det är just det, om jag ringer...
Att ringa mina vänner och be om det, är inte detsamma. Det är inte heller lätt att be om hjälp när jag inte direkt kan sätta ord på varför jag är ledsen, vad som är fel.
Måste jag sätta ord på det då? Kanske inte, eller, nej det MÅSTE jag inte!!
Allt behöver inte analyseras i minsta detalj.
Det enda som betyder nått är känslan jag känner, oavsett vilken känsla jag har så har jag den av en anledning, det räcker så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar