fredag 27 februari 2015

Tack Storkkliniken!

När man köper ett 3-pack med IVF behandlingar hos Storkkliniken måste man nyttja alla försöken inom två år.

Jag har nyttjat två av tre i mitt paket och sista dagen för att nyttja det sista försöket är den 6 maj i år.

Nu mår jag ju inte så bra, och har det ganska kämpigt så jag kände att jag helst vill vänta ett tag till med att göra mitt sista IVF på Storkkliniken.
Tänker att det är större chans att det fungerar om jag mår så bra som möjligt.

Så, jag mailade dem igår och förklarade hur jag mår och bad om att få vänta lite med att göra mitt IVF.
Fick svar nästan på en gång att de beklagar att jag inte mår bra och att de självklart förlänger tiden!
Jag fick till och med december på mig att göra det!!


Mycket skönt och jag känner direkt hur lättad jag blev.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar