onsdag 11 mars 2015

Glömde

Jag glömde ju rapportera hur dag två gick!!

Det gick JÄTTEBRA!!
Jag klarade av att motstå det luriga godiset vid kassan när jag handlade!!

Men gud vad jag har drömt inatt!!
I drömmen var jag på jobbet och en kollega B, (som i verkligheten har slutat) kom förbi mig och sa att det fanns bakverk i fikarummet.
Jag skyndar mig ut och börjar leta efter bakverken, men hittar dem inte. Däremot så hittar jag Lucy och Aslan i en låda i köket?!?!
Inget konstigt med det utan jag släpper ut dem ur lådan och fortsätter leta.
En annan kollega K frågar vad jag letar efter och när jag berättat börjar hon oxå leta.
Efter ett tag ser jag K som sitter med andra kollegor och äter på massa bakverk!!
De har alltså hittat dem men inte sagt något till mig... Blev så ledsen så jag började gråta, och sen vaknade jag..

Dag 3 har nu officiellt börjat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar